طرز تهیه سوپ های چربی سوز, سوپ رژیمی

لازم نیست خودتان را به قرص‌های لاغری بسپارید و یا اینکه گرسنگی بکشید و بدنتان را ضعیف کنید. کافی است در انتخاب غذاهایتان دقت کنید و به تغذیه‌تان اهمیت بدهید.

ترکیباتی که در این سوپ به‌کاررفته است جزو سبزیجات رژیمی و چربی سوز هستند که در ترکیب با هم خواص هم را کامل کرده و یک پیش غذای فوق‌العاده‌ی رژیمی برایتان آماده می‌کنند.

مواد لازم :

 بادمجان  ۲ عدد
 فلفل دلمه‌ای قرمز، زرد و یا نارنجی  ۲ عدد
مارچوبه  ۳ عدد
 گوجه‌فرنگی  ۲ عدد
 کرفس ۲ شاخه
 پیاز  ۲ عدد
 تره‌فرنگی یا پیازچه  ۲ عدد
 سیر  ۴ حبه
 کلم برگ کوچک ۱ عدد
جعفری خردشده ۱ دسته
آویشن ۱ تا ۳ شاخه
نمک و فلفل به میزان کافی
آب ۳ لیتر

روش تهیه :
روش تهیه‌ی این سوپ رژیمی بسیار ساده است. اول سبزیجاتتان را با دقت بشویید و خرد کنید. سپس آن‌ها را داخل آب بریزید. آویشن را هم درسته داخل ظرف بیندازید. در ظرف را بگذارید و اجازه دهید به مدت یک ساعت با حرارت ملایم بپزد.

سپس آویشن‌ها را از سوپتان خارج کرده و جعفری خردشده را به آن اضافه کنید. نمک و فلفل بزنید و نوش جان کنید.

اگر تصور می‌کنید چنین سوپی در ابتدا با ذائقه‌تان نمی‌سازد می‌توانید مقدار خیلی کمی آب مرغ به آن اضافه کنید.

منبع : jamejamonline.ir